آیا دیالیز انتخاب فقط برای بیمار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز انتخاب فقط برای بیمار نارسایی کلیه

من یک بیمار نارسایی کلیه، 51 سال، دکتر من دیالیز توصیه به من. من می خواهم به دانستن است لازم است برای من به آن را؟ اگر نه، چه درمان می تواند به من کمک کند؟ در واقع، در مورد دیالیز، چه دکتر محلی شما گفت درست است. از آنجا که این تنها راه در محل شما که می تواند زندگی شما را نجات است، آن را حق به شما می خواهیم به دیالیز است. با این حال، دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه است.
آیا دیالیز تنها انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه؟
با این حال، اگر شما نمی خواهید به دیالیز، شما می توانید چند بار دیالیز در محل های محلی خود را به منظور زندگی خود را از خطر دریافت، و سپس شما می توانید درمان منظم به موقع است که می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری از است.
شما می دانید، برای بیمار متفاوت آنها است شرایط بیماری های مختلف، بنابراین در حالی که انتخاب درمان، ما وضعیت بیماری خود را دقیق به حساب آورد. ما درمان های مختلف پزشکی میکرو چینی به منظور کاهش سطح کراتینین خود را به طور طبیعی، در همان زمان اعمال خواهد شد، سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده خود را نیز تعمیر و ظرفیت حذف کلیه خود را می تواند افزایش یافته است.
با توجه به پژوهش، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثر ترین راه که می تواند به شما کمک کند به دور از دیالیز برای بقیه عمر خود را است. به عنوان یک دکتر بیماری کلیوی، ما می دانیم که بیمار کلیوی واقعا باید به رنج می برند بسیاری هم در جسمی و روانی، به خصوص شما 51 ساله در حال حاضر و باید به یک زندگی بهتر داشته باشد. و ما در حال حاضر برای کمک به شما بازیابی از نارسایی کلیه به طوری که شما می توانید در یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: